Tuesday - 2018 August 14
Languages
دوستوں کو بھیجیں
News ID : 184624
Published : 17/12/2016 11:40

سردیوں کے موسم میں رکھیں جوڑوں کا خاص خیال

جوڑوں کو مضبوط اور صحت مند برقرار رکھنے کے لئے کیا ضروری ہے اس بارے میں درست معلومات ضروری ہے،جوڑوں کی دیکھ بھال اور پٹھوں اور ہڈیوں کو مضبوط رکھنے کے لئے سب سے بہتر طریقہ ہے، مستحکم رہیں۔


ولایت پورٹل:
جوڑوں کو صحت مند رکھنے کے لئے سب سے زیادہ ضروری ہے جسم کے وزن کو کنٹرول میں رکھنا،جسم کا اضافی وزن ہمارے جوڑوں، خاص طور گھٹنے کے جوڑوں پر دباؤ بناتا ہے، ورزش سے اضافی وزن کو کم کرنے اور وزن کو عام برقرار رکھنے میں مدد مل سکتی ہے،کم اثر والے ورزش جیسے تیراکی یا سائیکل چلانے کی مشق۔
ویسے لوگ جو زیادہ وقت تک کمپیوٹر پر بیٹھے رہتے ہیں، ان کے جوڑوں میں درد ہونے کے امکانات زیادہ رہتا ہے،جوڑوں کو مضبوط بنانے کے لئے اپنی پوزیشن کو مسلسل تبدیل کرتے رہئے،ایک دن میں کم از کم 20-40 منٹ تک ضرور ٹہلیں،ضبوط پٹھے جوڑوں کی حمایت کرتی ہیں۔
اگر آپ کے پٹھے کمزور ہیں،تو اس سے آپ کے جوڑوں میں خاص طور پر ریڑھ کی ہڈی، کولہوں اور گھٹنوں میں درد ہوگا،لہذا ہر آن صحت کا خیال رکھیں۔
بیٹھنے کا صحیح طریقہ بھی آپ ہپ اور واپس پٹھوں کی حفاظت کرنے میں مدد کرتا ہے،کندھوں کو جھکا کر نہ کھڑے ہوں،سیڑھی چڑھنا دل کے لئے اچھا ہے، لیکن اگر سیڑھی غیر معمولی ہے، تو یہ آپ کے گھٹنوں کو نقصان پہنچا سکتی ہے،صحت مند غذا کھانا آپ کے جوڑوں کے لئے اچھا ہے،یہ مضبوط ہڈیوں اور پٹھوں کی تعمیر میں مدد کرتا ہے،ہمیں ہڈیوں کو صحت مند رکھنے کے لئے کیلشیم کی ضرورت ہوتی ہے۔
etemaaddaily


آپکی رائے



میرا تبصرہ ظاہر نہ کریں
تصویر امنیتی :
Tuesday - 2018 August 14