Tuesday - 2018 Dec 11
Languages
13137:نتائج: 0.199سیکنڈ میں
جستجو برای :
سعودی عرب میں طالبات نے ریاض میں ایک یونیورسٹی کے سامنے اجتماع کر کے یونیورسٹیوں میں جاسوس اور انٹیلی جنس اہلکاروں کی موجودگی کے خلاف شدید احتجاج کیا۔
افغان حکام کا کہنا ہے کہ امریکی فضائی حملے میں ایک خاندان کے بچوں اور خواتین سمیت 10 افراد جاں بحق ہو گئے۔
بیروت میں سعودی عرب کے سفارت خانے کے سامنے مظاہرین جنگ بند کرو اور خون بہانے والو شرم کرو جیسے نعرے لگا رہے تھے۔
سعودی عرب، متحدہ عرب امارات، امریکا اور اسرائیل کو یمن کی جنگ میں کچھ ہاتھ نہیں آیا اور وہ اپنی خفت مٹانے کے لیے ایران کے خلاف پروپیگنڈہ کر رہے ہیں۔
انسان کی انفرادی و اجتماعی زندگی اس کے طرز تفکر اور عقیدہ کی غماز ہوتی ہے،ظاہر سی بات ہے کہ عقیدہ ،نظریہ اور ائیڈیالوجی کے طور پر جو شخص موحد ہے، خدا اور روز قیامت پر عقیدہ رکھتا ہے اس کی عملی زندگی ہر حال میں ان افراد سے مختلف ہوتی ہے جو عقیدہ کے لحاظ سے موحد نہ ہوں۔
اکثر ماہرین نفسیات کا ماننا ہے کہ نوجوانی ہر شخص کے لئے ایک اہم دور ہوتا ہے چونکہ اسی میں انسان کو زندگی کے سب سے پہلے ابتدائی تجربات حاصل ہوتے ہیں ،اسی دور میں انسان اپنے مستقبل کی عمارت کو تعمیر کرنے کا عزم کرتا ہے لیکن اگر یہی حساس زمانہ اور دور انٹرنیٹ پر فضول میں گذر جائے تو ظاہر ہے وہ جوان نسل اپنے مستقبل کو تعمیر نہیں کرسکتی۔لہذا والدین بھی کسی حد تک اس معاملہ میں بے تقصیر نہیں ہیں،انہیں کم از کم نوجوانی کی منازل تک اپنے بچوں کی درست رہنمائی کرنی چاہیئے وگرنہ مذاق مذاق میں نہ جانے کتنی نسلیں بربادی کے کگار تک پہونچ جائے گی۔
تنگ نظری، اور دوسروں کو اپنے سے چھوٹا گمان کرنا انسانی معاشرہ کی سب سے بڑی آفت ہے اور اگر کسی انسان میں تنگ نظری کا جرثومہ پروان چڑھ جائے یہ ایک مہلک بیماری اور مصیبت ہے اور طول تاریخ میں بشریت نے اس کا خمیازہ بھگتا ہے، اور بہت سی جنگیں اسی تنگ نظری کے سبب وجود میں آئی ہیں۔
اللہ کا کوئی کام مصلحت سے خالی نہیں ہوتا حضرت معصومہ سلام اللہ کا ایران آنا صرف اپنی جان کی حفاظت کی خاطر نہیں تھا بلکہ ایک الہی منصوبہ آپ کے وجود کے سبب مکمل ہونا تھا لہذا یہ اسی کی ایک کڑی تھی۔جبکہ کچھ مورخین کا ماننا ہے کہ چونکہ حضرت معصومہ قم(س) اور امام رضا علیہ السلام دونوں ایک ہی ماں کے بطن سے تھے لہذا بھائی کی بے پناہ محبت آپ کو ایران کھینچ لائی۔
اس وقت ایک ہزار کے نزدیک بحرینی خواتین قید کی صعوبتیں برداشت کرنے پر مجبور ہیں جہاں انھیں طرح طرح کی جسمانی اور ذہنی ایذائیں پہنچائی جاتی ہیں یہاں تک کہ ان میں بہت ساری ایسی مائیں بھی ہیں جنہیں ان کے شیر خوار بچوں سے الگ کر دیا گیا ہے۔
اقوام متحدہ کے نائب سکریٹری نے یمن کے اپنے حالیہ دورے سے واپسی پر کہاہے کہ یمن میں بحران آنے والا ہے لہذا ہمیں وقت ضائع نہیں کرنا چاہیے۔
  • کل نتائج : 13137