Tuesday - 2018 Dec 11
Languages
13137:نتائج: 0.154سیکنڈ میں
جستجو برای :
اچھا دوست 3/12/2018 17:33
اگر آپ صرف خوشیوں میں اس کے ساتھی رہیں گے تو لوگ اور آپ کا ضمیر آپ کو خود غرض کہے گا۔دوست وہی ہوتا ہے جو مصیبتوں اور مشکلات میں کام آئے ورنہ خوشیوں میں تو کوئی بھی انسان کے حال چال معلوم کرلیتا ہے۔نیز اپنے دوست کے لئے ہمیشہ ایک مضبوط مدافع اور قابل اعتماد دوست بن کر رہیں۔
آج جبکہ انٹرنیٹ ایک اہم اور کاروباری ضرورت بن چکا ہے اور دوسری طرف یہود و نصاری نے ذرائع ابلاغ کے ذریعے اسلامی تہذیب و اقدار کو تباہی کے دھانے تک پہنچانے کا عزم کر رکھا ہے تو ایسی صورتِ حال میں بحیثیت مسلمان ہر شخص کی ذمہ داری ہے کہ وہ اپنی بساط کی حد تک انٹرنیٹ کے استعمال کا صحیح رخ متعین کرے، بلا ضرورت اس کے استعمال سے اپنا وقت ہرگز ضائع نہ کرے، خاص طور اپنی اولاد کو حتی الامکان اس سے دور رکھے۔
قطر نے اعلان کیا ہے کہ وہ 2019ء کے شروع میں یعنی ایک مہینے سے بھی کم عرصہ میں اوپک نے نکل جائے گا۔
شام کے فوجی ذرائع نے یہاں کے سرکاری ٹی وی چینل سانا کو بتایا کہ امریکی اتحاد نے ایتوار کی رات کو الغراب پہاڑوں میں واقع شامی فوج کے کیمپوں پر میزائل داغے ہیں۔
نیوجرسی کی ایک کمپنی اور ایک وکیل کوشش کررہے ہیں کہ عراق میں امریکی فوجیوں سے لڑنے والی تنظیموں کی تربیت کو ایران سے وابستہ قرار دے کر اس کے بیرونی ممالک میں موجود 10ارب ڈالر ہتھیا کر مرنے والے فوجیوں کے لواحقین کو دیا جائے۔
افغانستان میں امریکی فضائی حملے کے نتیجے میں طالبان کا سینیئر کمانڈر ملا عبدالمنان اخوند ہلاک ہو گیا ہے۔
اسرائیل کے ۸۰ فیصد عوام سید حسن نصر اللہ کی باتوں پر یقین رکھتے ہیں اور صرف ۲۰ فیصد عوام ایسے ہیں جو تل ایبب حکومت کے جھوٹے وعدوں کے فریب میں آتے ہیں۔
بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت تسلیم کرنے کے ٹرمپ کے اقدام کے بعد سے اب تک مقبوضہ فلسطین کے مختلف علاقوں میں 345 فلسطینی شہید ہو چکے ہیں۔
یمنی فورسز اور عوامی رضاکاروں نے صوبہ الجوف اور مغربی ساحل کے محاذ پر سعودی عرب کے کرائے کے فوجیوں پر کاری اور مہلک ضربیں وارد کی ہیں۔
میری نظر میں "بابصیرت" وہ لوگ ہیں جو مالک اشتر کی مانند ہوں، جن کی تعریف میں امیرالمؤمنین علی ابن ابی طالب علیه السلام فرماتے ہیں: مالک ایسا ہے کہ اگر صحرا میں بھی ہو اور اپنے مولا سے دور بھی ہو اور کوئی مشکل آن پڑے تو مالک بالکل وہی کام کرے گا کہ اگر مالک اپنے مولا کے پاس ہوتا تو اسکا مولا اسے اسی کام کا حکم دیتا۔ ۔ ۔ ۔ بصیرت یعنی یہ کہ تم اپنے مولا کی غیبت میں بھی یہ جانتے ہو کہ تمھارا مولا تم سے کیا چاہتا ہے اور تم اسی پر عمل کرو۔
  • کل نتائج : 13137