Saturday - 2019 January 19
Languages
13435:نتائج: 0.149سیکنڈ میں
جستجو برای :
تہران کی مرکزی نماز جمعہ کے خطبے میں خطیب نماز جمعہ نے کہا کہ ایران کا اسلامی جمہوری نظام اور استقامتی محاذ، جس نے عالمی استکبار کو حیرت زدہ کر دیا۔
برطانوی وزیراعظم تھریسا مے کا کہنا ہے کہ برطانیہ مقررہ وقت پر یورپی یونین سے نکل جائے گا۔
اسلامی جمہوریہ ایران کے وزیرخارجہ محمدجواد ظریف نے نئی دہلی میں ہندوستانی وزیرخارجہ سے ملاقات میں دوطرفہ تعلقات کے فروغ اور خطے کی تازہ ترین صورتحال پر تبادلہ خیال کیا ہے۔
لبنان کے صدر نے انتباہ دیا ہے کہ عالمی برادری اگر امن کی خواہاں ہے تو اسے سینچری ڈیل منصوبے کو مسترد کرنا ہو گا۔
امریکہ کے وزیر خارجہ مائیک پمپئو نے عراق کے غیر اعلانیہ دورے کے دوران عراقی پارلیمنٹ کے اسپیکرمحمد الحلبوسی سے ملاقات اور گفتگو کی۔
عراق کے ایک شیعہ مرجع نے اسرائیل کا دورہ کرنے والی بعض عراقی شخصیات اور مسلم حکمرانوں کو خائن قراردیتے ہوئے کہا ہے کہ اسرائیل کے ساتھ تعاون کرنے والے مسلم حکمراں خائن ہیں۔
دفاعی امور میں رہبر معظم کے مشیر بریگیڈیئر جنرل رحیم صفوی کا کہنا ہے کہ امریکہ کے پاس ایران کو خطے کی طاقت کے طور پر قبول کرنے کے سوا کوئی چارہ نہیں۔
سعودی عرب میں کسی عورت سے متعلق اہم فیصلے کرنے کا اختیار اس کے والد، بھائی،شوہر یا بیٹے کے پاس ہے اوراگر وہ اس کی نا فرمانی کرتی ہے تو اسے گرفتار بھی کیا جا سکتا ہے۔
رہبر معظم نےفرمایا کہ بعض امریکی حکمراں یہ ظاہر کرنے کی کوشش کرتے ہیں کہ وہ پاگل ہیں لیکن میں اسے قبول نہیں کرتا البتہ امریکی حکام پہلے درجے کے احمق ضرور ہیں۔
مجلس اتحاد المسلمین کے رہنما اسد الدین اویسی نے کہا ' ہندوستان میں دوسرے ممالک کی اقلیتوں کو پناہ دینے سے متعلق اس بل سے بی جے پی کی مسلمانوں سے نفرت کی بو آتی ہے، بی جے پی انڈیا کو اسرائیل بنانے کی کوشش نہ کرے۔
  • کل نتائج : 13435