Friday - 2018 Nov 16
Languages
12851:نتائج: 0.120سیکنڈ میں
جستجو برای :
اگر کوئی شخص وضو کرکے مصلے پر جائے ،نماز پڑھے اور اللہ تعالٰی سے کوئی سوال و دعا کرے اللہ تعالٰی فرماتا ہے کہ اگر میں نے اسے عطا نہ کیا تو میں نے اس پر جفا کی ہے۔اور اللہ تعالٰی کسی پر ظلم نہیں کرتا۔بس اگر ہم نے دعا نہ کی تو ہم نے اپنے حق میں خود جفا کی ہے۔
پیغمبر اکرم(ص) کی ایک واضح خصوصیت آپ کا خاتم الانبیاء و المرسلین ہونا ہے جس کا صاف صاف مطلب یہ ہے کہ آپ سے پہلے والے تمام انبیاء کی کتابیں اور شریعتیں ایک محدود زمانے تک ہدایت کا فریضہ انجام دیتی رہیں،اب وہ سب منسوخ ہوگئیں اور ان میں کوئی بھی شریعت خالدہ نہیں تھی یہ صرف رسول خدا(ص) کا ہی اعزاز و افتخار ہے کہ آپ کی شریعت اور آپ کے ذریعہ لائی گئی کتاب قیامت تک کے لئے باعث ہدایت اور ضامت نجات ہے۔
اگر مسلمانوں کو اپنے درخشاں ماضی کی تاریخ کی پاسداری کرتے ہوئے اپنے روشن مستقبل کی بنیاد ڈالنی ہے تو انہیں امت واحدہ بن کراپنے فکری اور ثقافتی ورثوں کو بچانا ہوگا ہمیں اس غیر جانبداری کے دلدل سے نکلنا ہوگا چونکہ ہمیشہ سے مسلمانوں کی کمی یہی رہی ہے کہ وہ زمانے میں رونما ہونے والے حالات کے مقابل خاموشی اختیار کرنے کو ترجیح دیتے رہے ہیں جبکہ اگر ہم کسی بھی مسلم ممالک کے مسائل کو پوری امت کا مسئلہ سمجھیں تو ناگزیر ہمیں تحرک ملے گا ہمارا جمود ٹوٹے گا۔
اللہ تعالى سے دور کرنے والى بہت سے چیزیں ہیں، بلکہ ہر جرم اور گناہ اور ہر غفلت کا کام اللہ تعالٰی سے انسان کو دور کردیتا ہے لیکن سب سے تیزى کے ساتھ فاصلے اور دوریاں جس سے ایجاد ہوتے ہیں وہ’’دنیا میں اپنے پیٹ و شرمگاہ ‘‘ کا ہم و غم اٹھانا اور انہى کى فکر کرتے رہنا ہے۔اس کا یہ مطلب نہیں ہے کہ اپنے پیٹ کا اہتمام نہ کرے یا جنسى ضروریات اور حقوق کو ترک کر دے، بلکہ یہاں مراد انسان افکار و خیالات میں شکم اور جنسیات کے غلبہ کى نفى ہے۔
میری امت میں تین طرح کی عورتوں کو فشار قبر نہیں ہوگا اور وہ میدان حشر میں بھی میری بیٹی فاطمہ(س) کے ساتھ محشور ہونگی:جو عورت اپنے شوہر کی تنگدستی و غربت میں بھی اس کا ساتھ دے،اس کی بد اخلاقی کے مقابلے صبر کرے۔شوہر کو مہر بخش دے۔
یہاں سے یہ بات سمجھ میں آئی کہ ہر نبی اور رسول کو جو مرتبہ اور منصب دیا گیا ہے اس میں کہیں نہ کہیں اس کی معرفت،عمل اور کردار اور ذمہ داریوں کو صحیح ڈھنگ سے انجام دینا شامل ہے اب اگر ہمارے نبی حضرت محمد(ص) کو تمام انبیاء اور مرسلین پر افضیلت و فوقیت دی گئی ہے وہ اس وجہ سے ہے کہ آپ تمام انبیاء سے معرفت کے لحاظ سے سب سے افضل تھے،عمل کے لحاظ سے سب سے اعلٰی اور ذمہ داری اور پیغام خدا کو پہونچانے میں سب سے زیادہ کارگر تھے اور آپ نے اس راہ میں کسی قربانی سے دریغ نہیں کیا اور آپ نے اس راہ میں بہت سی مشکلات کا سامنا کیا جس کا اندازہ حضرت(ص) کی اس حدیث سے لگایا جاسکتا ہے:’’ ما اوذی نبی قط،بمثل ما اوذیتُ ‘‘راہ ابلاغ دین میں جتنی اذیتیں مجھے پہونچی اتنی کسی نبی کو نہیں پہونچی۔
آل سعود بے وقوف اور بے عقل ہے ،ا س کو سیاست کی ذرہ برابر بھی سوجھ بوجھ نہیں یہی وجہ ہے کہ امریکہ پوری طرح اس پر مسلط ہے۔
بن سلمان کوشش کررہے ہیں مزید1000مرکاوہ ٹینک اسرائیل سے خریدیں تاکہ ان کے پاس 1500 ٹینکوں کا لشکر تیار ہوسکے اور اس طرح اسرائیل کے ساتھ اسلحہ کی سب سے بڑی ڈیل بھی ہوسکے۔
بولٹن نے نیوا آور کے نامہ نگار کے سوال کہ اگر ایران ایٹمی معاہدہ سے خارج ہوجاتا ہے تو کیا امریکہ اس پر حملہ کرے گا،کےجواب میں کہا کہ ہمارا ایسا کو ئی پروگرام نہیں ہے۔
افغانستان میں طالبان اور حکومت کے درمیان 17 سال سے جاری خانہ جنگی کو ختم کرنے کے لیے امن مذاکرات کے انعقاد کے اعلان کے بعد سے امریکا سمیت مختلف ممالک کی جانب سے امن مذاکرات کو ملتوی کرنے کے لیے دباؤ کا سامنا رہا ہے تاہم روس نے ان ممالک کو شرکت کے لیے راضی کرلیا۔
  • کل نتائج : 12851