Tuesday - 2018 Dec 11
Languages
13137:نتائج: 0.204سیکنڈ میں
جستجو برای :
جب امام سجاد(ع) نے ہشام کو اس حالت میں دیکھا تو آپ کے ساتھ جو افراد تھے آپ نے ان سے فرمایا: ہماری عادت یہ نہیں ہے کہ ہم گرے ہوئے کو مزید ٹھوکر ماریں اور اس حالت میں اپنے دشمن سے انتقام لیں۔اور جب خود امام سجاد(ع) ہشام بن اسماعیل کی طرف آئے اس کے چہرے کا رنگ اڑ گیا لیکن اس کی توقع کے برخلاف، امام سجاد(ع) نے اسے سلام کیا اور اس سے مصافحہ کیا اور فرمایا:اگر تمہیں میری کسی مدد کی ضرورت ہو تو بتاؤ میں تیار ہوں‘‘۔ہشام سمجھ گیا اور اس کی زبان پر بے ساختہ قرآن مجید کی یہ آیت آگئی:"اللَّهُ أَعْلَمُ حَیْثُ یَجْعَلُ رِسَالَتَهُ‘‘۔اللہ بہتر جانتا ہے کہ وہ اپنے منصب کو کہاں قرار دے۔
علی(ع) کی نظر میں دنیا کی جتنی زیادہ خواہش ہوگی اس کے اخراجات بھی اتنے ہی زیادہ ہونگے،تکلفات میں اضافہ ہوتا جائے گا،اور دنیا کی طلب انسان کے وجود میں شدید سے شدید تر ہوتی جائے گی:‘‘ من کثرت شهوته ثقلت مؤنته‘‘جس کی شہوت اور خواہش زیادہ ہوگی اس کے اخراجات بھی بڑھ جائیں گے ۔
2016ء کے ظہران معاہدہ پر عمل درآمد کیا جائے جس میں یمن کے تمام ائر پوٹ اور زمینی راستوں کو کھولے جانے کے بارے میں کہا گیاہے۔
امریکی سنیٹر کا کہنا ہے کہ اگر ہم آل سعود کی مدد نہ کریں تو یہ ایران کے مقابلہ میں ایک ہفتہ بھی نہیں ٹک سکتے۔
مغربی پٹی کے شہر رام اللہ کے نزیک عوفرا علاقہ میں فائرنگ ہوئی جس کے نتیجہ میں 9صیہونی شہری زخمی ہوگئے۔
فرانس کے وزیر خارجہ نے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو خبردار کرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکی صدر فرانس کے اندرونی معاملات میں مداخلت کرنے سے باز رہے۔
کویت کے بادشاہ کا کہنا ہے کہ یمن میں جنگ کا جاری رہنا ہم سب کے لئے خطرے کا باعث ہے اور اس خطرے کو مذاکرات کے ذریعہ دور کیا جاسکتا ہے۔
امریکی شاہ سلمان نے دعوی کیا کہ ایران کی خطے کے ممالک میں مداخلت کا سلسلہ جاری ہے اور ایران کے ایٹمی اور میزائل پروگرام کے بارے میں بھی سعودیہ کو تشویش لاحق ہے ۔
سرحدوں پر اسرائیل کی فوجی نقل و حرکت کے بعد لبنانی فوج کو پوری طرح سے چوکس کر دیا گیا۔
فرانس کے بعد بیلجیم اور ہالینڈ میں بھی یلو ویسٹ کے احتجاجی مظاہرے پھوٹ پڑے ہیں۔
  • کل نتائج : 13137